Wednesday, August 4, 2010

Ayahanda Belanja Secret Recipe

-assalamualaikum-

memories 03/08/2010
first time bagi aq masuk secret recipe...
tu pun pasal ayahanda kitaorg blanja...
hahhaaha...

kat cni ada beberapa keping gambaq aq sempat rompak dari mmber2 aq...
sory ehh..aq post gambaq ni xmintak kebenaran korang....
hahahahhahaaa...

muka2 ceria +++ tengah lapar...
hahahhaahaaa

tudiaaaa...
makanan penuh meja...
tunggu pa lagi bedal la...

ni time baru sampai...
posing je keja diaorg...
aq rasa sehari kalu xposing mmg xsah la..
(jangan marah frenz...)

muka tengah lapar ni...

muka ayahanda tak sempat nak bek gambaq...
ni ja yang ada...kecik ja kat hujung tuu..
sory la ehh...

en. roslee pun da skali teman kitaorg makan...

ashik dok bagi pluang ja kat depa dok bergambaq...
meh sini kami nak satu...
hahahahahahaa...

apapun tengahari tu mmg mengantuk sebab makan banyak...
dok dalam kelas pun ingat bantal ja...
hahaahhaaa...

tq skali lagi kat ayahanda sebab blanja makan...

2 comments:

  1. ish3....mkn ja y ang igt....ang 2 bla lak nk blnja aq ni?????...dri sem 1 smpi lani xblnja2 g pn....

    ReplyDelete
  2. bukan tak mau blanja...
    tapi tiap2 kali aq nak blanja ada ja yang cibuk...
    hahahahhhahaa...
    jadi selamat la duit aq...

    ReplyDelete

Dah baca entry saya...
ada sebarang kemushkilan???
suratkan segala yang tersirat dihati anda disini...
~Terima Kasih~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Perjalanan Blogku Yang Usang

Daisypath Happy Birthday tickers