Tuesday, May 3, 2011

Jamuan Akhir DAT6A 5/5/2011

-assalamualaikum-


slamat hari-hari semua
jam di laptop menunjukkan pukoi 1.40 pagi
aishhh... awat la mata aq ni ssh sngt nak lelap
alang2 xleh tidoq tu aq singgah sni nak kongsi2 cerita ceriti


baru2 nie... baru ka???
sebulan lepas laaa...
bertarikh 05/04/2011
kami telah sepatu suara nak buat jamuan akhir


jamuan nie dihadiri oleh semua rakan2 DAT6A
dan juga pensyarah yang dijemput khas
(pensyarah yang mengajar kami dari sem 1-6)
alhamdullillah...
majlis berjalan lancar walaupon acara karok mengarok
terpaksa dibatalkan kerna masalah PA sistem...


oklah... korang tengok la perjalanna majlis mkan2 ni yang aq upload kat bawah
!
!
!
!
!
!
!
!
!
V


persiapan terakhir
tengah siapkan slide show n video tok tontonan umum
dibantu oleh Liana, Ieda n Jimmy


sibuk mempersiapkan meja hadiah
acara pertukaran hadiah n pemberian Mug penghargaan kepada lecturer
dikepalai Oleh Nadiah dan dibantu oleh rakan2


aq tlah digandingkan dengan Linda untok mempengerusikan majlis
Amen pulak dengan rela hati mengkhalifahkan bacaan doa pembuka majlis
Jimmy dengan gugupnya terpaksa berucap sepatah dua selaku wakil kelas


ucapan yang dinanti-nantikan kami semua
ucapan terakhir/amanat ayahanda tercinta
ucapan yang ceria bercampur sedey
pesanan dunia akhirat buat kali terakhir
Ayahanda Imran Bin Musa
(Penasihat Akademik DAT6A)


sempat bergambar sebelom makan






hadiah kenangan yang ditempah khas untuk ayahanda


hadiah yang bakal dibuat cabutan pertukaran hadiah


Pensyarah2 yang menghadirkan diri ke jamuan




upacara kunyah mengunyah
pilih cik kak pilih
jangan xcukup perut sudah laa...
hehehheheee


tudia...
xcukuo satu pinggan kita bagi 2 pinggan noo...
makan sampai kenyang...
rugi klu xmerasa


tambah puan.. bnyak lagi atas meja tuu




tengah makan pon sempat dok posing2...
posing la slagi larat yee...


lopas makan kita bagi adiah kat lecturer


adiah yang tak seberapa buat pensyarah2
yang telah memberikan ilmu
kepada kami sepanjang 3 tahun berkampung di polimas
terima kasih puan2, encik2, cik2 semua
diatas ilmu yang dikongsi kepada kami


dapat juga eden merasa makan kat meja VIP
hehehheeee...
almaklumla... orang terakhir makan
jam 3 petang baru nasi masuk perut
semuanya sebab nak pastikan majlis berjalan lancar


k, jamuan ni bertempat di Kolej Heights Utara, Jitra
mesti korng tertanya2 kan
semua nampak berbaju itam ja
tema kami ari tu Elegan + Gelap


ok... dah xtau mau menaip apa lagi
gambar pon bnyak lagi
esok lusa upload lagi noo...
selamat pagey... selamat bermimpi indah


wassalam.. adiosss...

0 Ulasan Dari Hati:

Post a Comment

Dah baca entry saya...
ada sebarang kemushkilan???
suratkan segala yang tersirat dihati anda disini...
~Terima Kasih~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Perjalanan Blogku Yang Usang

Daisypath Happy Birthday tickers