Friday, April 6, 2012

April 2012 @ Kuala Koh Kelantan

-assalamualaikum-


halo halo halo
it's April already
begitu cepat masa berlalu
haishhh...


ari nie 6/4/2012 maka bermulalah cuti pertengahan semester
kali nie boleh cuti seminggu ja
ermmm reda je laaa...


kali nie aq nak luangkan cuti dengan camping
kali nie aq nak merentasi ke Malaysia Timur pulak
aq nak singgah ke Kelantan
negeri yang aq xpenah jejak kan kaki lagi


 Peta Negeri Kelantan


destinasi aq kali nie adalah Taman Negara Kuala Koh Kelantan
anjuran MPP UUM 2011/2012
kat mana tempatnya jngan tnya aq 
korang tnya la google map
aq pon tak penah sampai lagi...




ari nie 6/4/2012 jam 3.30 petang
bas akan bergerak dari UUM
aq dok kat sana sampai 9/4/2012 ni ja
bnyak gak xtvt yang diorang rancang kat sna nanti


antaranya
-trekking
-nightwalk laluan gajah
-water tubing
-canopy walk


selain tu
-melawat perkampungan orang asli
-gotong royong rumah keluarga angkat (orang asli)
-LDK dgn anak2 orang asli
-malam kebudayaan




dalam bnyak2 xtvt nie aq paling tunggu2 untuk tubing
then melawat perkampungan orang asli
dah lama aq nak tengok suasana kehidupan orang asli kat malaysia nie
bila ada peluang mcm nie terus aq p


harap2 camping kali nie berjalan lancar
malam nie aq tidoq kat rumah
balik hantar lappy... xsnggup nak tinggalkan kat hostel
esok pagi balik UUM kemas barang2 semua
petang lepas jumaat terus berangkat


balik nanti kena la aq kejan semua keja2 yang tertunggak
 date line dah dekat
satu haram pon aq x mula lagi
ermmm.. malas malas malas
hehheheee :p


ok la... aq mau tidow...
xsabar nak tunggu siang...
:)


p/s: DOAKAN KAMI SELAMAT PERGI DAN PULANG :)


wassalam
adiosss... amiosss...

2 comments:

Dah baca entry saya...
ada sebarang kemushkilan???
suratkan segala yang tersirat dihati anda disini...
~Terima Kasih~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Perjalanan Blogku Yang Usang

Daisypath Happy Birthday tickers