Thursday, April 14, 2011

Jamuan Makan Rumah Ayahanda

-assalamualaikum-


wa datang lagi
kali nie nak kongsi cerita dengan korang pasai jamuan kat umah penasihat akademik (PA)
buat yang terakhir kali sebelom kluaq poli
PA suggest nak buat jamuan kat uamh dia skali dgn bufday anak dia


kat sini ada la beberapa keping gambar masa kitorg yang pegi umah dia...




bercandid bersama madu.. hahahhaaa...




puan sakinah ngn cik sal pon ada skali


muka2 kelaparan menanti nasi tok dihidangkan...
tu la, laen kali mai awal2 sngat...
kan dah kena tunggu lama...


kek secret recipi - ben10


the photografer... mek ieda yang tolong snap semua pic nie...
xda mood aq nak ambil gambar...
keja dok sembang merapu ngan geng2 chiniese ja ari tu
lawak kot..hahahhahaaa







macam2 makanan ada...
nasi, laksa, buah, kuih, macam2 daaa..
tak tau mana satu nak makan..
aq makan nasi ja ari tu..
yang laen aq tengok ja... hahahaa


lim ngn ningxin sempat posing sbelom aq balik
terpaksa balik awai
ayah member nak pakai keta
yang menumpang nie kena ikut jela... hehehee


xketinggalan mai photo...


k just nie ja aq nak share
wassalam..adiossss

5 comments:

  1. kek tu lawa :)
    HUHUHU

    nyte . have a nice day tomorrow !

    ReplyDelete
  2. aikss apa adik aku buat kat atas tu...:D

    ReplyDelete
  3. dia tengah mengisi perut la tuu... pantang ada umah terbuka... ada la muka dia.. hahahhahhaaa... lawak ja...

    ReplyDelete

Dah baca entry saya...
ada sebarang kemushkilan???
suratkan segala yang tersirat dihati anda disini...
~Terima Kasih~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Perjalanan Blogku Yang Usang

Daisypath Happy Birthday tickers