Friday, May 25, 2012

Jom Mengayuh Selagi Terdaya

-assalamualaikum- 


hai korang2 semua...
malam ni nak buat sikit coretan sebelom mata nie dipaksa untuk lelap
hahahhahaa... kena PAKSA baru nak tidoq
jenuh!!! =.="


ok esok 26 Mei 2012 bersamaan hari SABTU
aq join satu xtvt anjuran DPP B.Rakyat
n of cos laa bawah UUM kan...


ni dia xtvt-nya...
27 KM berbasikal sekitar kampung2 berdekatan
haishhh... boleh ka nie...



boleh ka, tak boleh ka...
kena la join juga
payment dah buat...
barang2 untuk xtvt pon dah ambek dah..
meh nak tunjuk apa barang aq dpat tadi


utk program kali nie diorang kasi bedak
hahhahaa... esok seblom keluaq sapu bedak bnyak2 cikit
untuk mencegak pemPELUHan yang bnyak
kasi sapu bedak satu badan... hahahhaaa


then dapat tablet susu kambeng
ini sangat BAGUSSSS!!!
ni sesuai untuk esok
bila dah letih silalah ambek pill yang sepatutnya
kasi additional energy gtu... :)


ni antara barang2 lain yang dapat
tak dilupakan... ada juga perfium...
hahhahahaa... macam tau2 ja kami semua esok akan berbau MASYAMMM!!!
esok sebelom majlis penutup semua digalakkan memakan minya wangi
bagi mengelakkan benda tak diingini terjadi (pengsan bau PELUH)
hehehhehhehee...


nombor bertuah untu esok 
132
harap2 kena cabutan bertuah
2 bijik fixie aq dengaq
sapalah yang bertuah nak dapat esok
ONTONGGG la sapa y dapat!!!



meh usha2 peta...
jalan ni la aq dok lalu balik kampong selalu
haishhh... jauh dohhh!!!
aq rasa memang memenatkan juga la xtvt esok nie
harap2 aq xkondem ditengah jalan
SEBENAQNYA aq xrisaukan akan kesihatan aq
tapi aq risau BASIKAL/GEREK tu yang kondem
biasalah bila lelaki bersaiz XXL naik basikal kan
aq harap2 xla terjadi tu semua...


satu lagi benda yang membingungkan aq ari nie
aq terbuka blog program nie
then terbaca senarai peserta
dammmmm... aq sorang pelajar lelaki
yang atas tu aq xsure jantinanya
tapi peserta luaq mmg ramai lelaki
harap2 boleh masuk sekepala laaaa....



 yang aq harapkan aq dapat pengalaman baru
last aq join xtvt berGEREK nie masa tahun 2003
yap... masa tu XPDC Lata Seraya, Durian Burung
jauhnya hampir 30KM


tapi sngat mencabar sebab jalan tersangatlah BECAK
selut, lumpuq, jangan cakap laa... penuh gerek...
n yang paling GILA... aq naek BASIKAL MINI ja...
yang x pernah dibuat orang untuk p XPDC
hahhahahaa... apapon aq berjaya


harap2 esok pon aq mampu buat 
jus for fun sementara nak EXAM
aq cuba nak tenangkan minda aq nie
serabut sngat... I NEER TO REST MY MIND!!!


sooo... 
hopefully esok segalanya berjalan lancar walaupon aq berbasikal
hahahhahaa... 
gud nite all's


wassalam
adiosss... amiosss...

0 Ulasan Dari Hati:

Post a Comment

Dah baca entry saya...
ada sebarang kemushkilan???
suratkan segala yang tersirat dihati anda disini...
~Terima Kasih~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Perjalanan Blogku Yang Usang

Daisypath Happy Birthday tickers