Friday, September 14, 2012

Super Expose

-assalamualaikum-


halooooooooooooo u all's
malam2 yang suram lagi muram nie korang wat apo?
takkan dah tarik selimut kot... malam masih muda ler...
ok... dah baca tajuk entry kali nie???
aq nak wat SUPER EXPOSE pasal sesuatu... hahahhaa (gelak jahat!!!)

xda la pendedahan y gempar sngat
just nak cerita kisah aq 3 tahon berkampung kat polimas
tak tau apa tu polimas???
(sila ringankan tangan anda tanya uncle goooooogleeeee) :p
bermula satu kisah pada julai 2008
dimana aq berjumpa segerombolan manusia hampir 35 orang
semuanya berotak pra-matang (gila-gila gitu)

tanpa melengahkan masa... meh sini...
kita tengok SUPER EXPOSE 2012 yang tak berapa expose sngat


di polimas aq terpengaruh dgn 2 orang penggila "anime"
diorang y buatkan aq terikut2 dgn siri naruto sampai sekarang... hahhaaa
tengok... pengaruh anime y melampau... 
gaya apa tah depa wat kt atas tu...
asanya part dalam anime NARUTO

next... aq juga terjerumus kelembah keTEPUNGan


sejak kenai depa nie...
aq sekali terjebak dengan gejala menTEPUNGkan member
setiap kali bufday depa menjelma...
menjadi sebahagian master planning dalam mengatur drama
aq ingat lagi.. "lepak tasik, motor rosak, ajak karok"
macam2 helah digunakan bgi menjayakan misi kami...
dan y bestnya aq masih lagi terselamat dari diTEPUNGkan budak2 nie
kahkahkah... berjaya menyelamatkan diri...


ok... geng kami juga xpernah terlepas undangan rumah terbuka!!!
haaaaaaaaa... kata ja ada makan makan...
comfirm kami serbu habis satu kelas
tengok saja gambaq kat atas tu... berhimpit2 umah kawan...
kami "PANTANG" diajak... semua kami blasah makan.. kahkahkah
sebab tu la aq tak kurus2 3 tahun dok stdy kat situ... >.<"


yang ni pulak aq tak tau apa y dia tengah teropong...
nak kata tengok anak bulan raya lambat lagi...
semakin senior semakin keanak-anakkan kan kan kan
hahahhahaa... jangan marah nohh...

ada juga sorang yang jenis suka tengok amoi2 cantik dalam kelas aq...
mai aq nak EXPOSE... lama dah dok pendam gambaq nie dalam lappy


tudiaaa... kasanova kitaaa... hahahhaaa
ni kalau dia tau... comfirm babi menjadi seruan... "aq agak!!!"
hahahhaaaa... 

ok... kami nie boleh kata jenis yang banyak maen laaa...
tapi kalu time serius kami fokus oooooooo...
tak caya??? tengok sini...


"JANGAN GANGGU 4 JEJAKA TENGAH STUDY!!!"
nampak tak ketekunan kami tu... hahahhahaa
terima kasih banyak la sapa y curi2 snap gambaq nie noh...
terbuktinya kesungguhan aq walaupon sekadar 5 minit... kahkahkah


depa nie juga penah menang anugerah pelakon pembantu tersohor...
tengok la gambaq kat atas tu... sudah jelas lagi terbukti...
majlis istiadat perkahwinan puak ulu siam tuu... 
mana ada pengapit pengantin pengang penyapu n penyodok... depa ni jaaa
selalu pengapit pegang kipas tangan kan... hahahhahahaa

jom... kita EXPOSE hobi kami dikala gap antara kuliah
I
I
I
I
I
I
V


tudiaaaa... lentok wey...
"bagai orang mengantok ditadah lengan"... (peribahasa baru gua jumpa)
jangan cakap korang tak penah buat... 
kajian gua budak2 Universiti pon febret hobi nie...
siap tadah timba penuh air liur basi... puiii pengotoq =.="
(kalau korang leh camkan siapa yang tengah lentok gua kasi duit raya seposen)

EXPOSE seterusnya


tak lupa time lepak kitaorang...
xtvt utama xlain tak bukan memBOWLING dan lepak di JAMBAN
(istilah JAMBAN adalah bilik karaoke yang kecil)
gua x sanggup letak gambar karok kitaorang
kang tak pasal2 esok terbang kasut ke kepala guaaa... hahahhaa


ni EXPOSE aq sepanjang zaman...
geng2 nie ada satu tabiat... kalu diorang gelak...
perhhh... langsuiii pon boleh lari maaaaa...
tengok je la gambaq kat atas tu... 
kami mmg suka gelak ketawa terbahak-bahak...
kalu riuh tu geng kami laaa... xda orang len dah... hahahhaaa

lastly... jom kita EXPOSE gambar diorang
ni gambar sem 1... masa nie junior2 lagi...


time junior semua wat muka tak bersalah jeeeer...
kat bawah nie pulak gambaq2 himpunan sepanjang semester terakhir
siyes everybody'c change...
no more muka ala2 skema gitu...

 bergambaq semasa sesi fotografi semester akhir...


 bergambaq masa jamuan akhir kelas kitaorang


bergambaq masa sukan jabatan


 bergambaq time berbuka puasa


 bergambaq di rumah lecturer


ok... itulah super expose aq hari nie...
diorang nie yang berdamping ngan aq 3 tahun dulu
aq bnyak berubah (i think) sejak kenal ngan diorang
dan dari gambaq2 y aq ada simpan dari sem 1 ke sem 6...
banyak perubahan y aq dpat tengok...

semua kami ada perubahan...
begitulah yang berlaku apabila masa bergerak meninggalkan kita...
walaupon masing2 dah ada haluan masing2...
persahabatan masih terjalin erat...
dan buktinya kami masih keluar lepak2 bila ada kelapangan...
nice to know them >.<
just to share aq punya perasaan wat masa nie...
miss to enjoy with them like dulu-dulu...


ok laaaa... sekian wat masa nie...
wassalam
adiosss... amiosss...

10 comments:

  1. Wahhh meriahnya life kau kt sana ^^
    happy plak tgk ;D
    Peminat Naruto jugak.. tapi xde la nk buat gaya cmtu hak2

    ReplyDelete
    Replies
    1. yep...
      perkara paling happy didunia saat belajar kat sana...
      terasa sngt mcm nak ja duduk sana lagi dgn kengkawan :)

      Delete
  2. Menarik .. cantik blog ...

    ReplyDelete
  3. Rindu weh zaman poli,
    Jauh beza ngn life kat sini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha... ang tau xpa pa paah...
      bnyk gila beza... xsama mcm dlu2 dah...

      Delete

Dah baca entry saya...
ada sebarang kemushkilan???
suratkan segala yang tersirat dihati anda disini...
~Terima Kasih~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Perjalanan Blogku Yang Usang

Daisypath Happy Birthday tickers