Saturday, October 9, 2010

Umah Hantu

-assalamualaikum-

petang ni aq nak kongsi ngan korg gambaq
satu umah ni yang aq snap gambaq 2,3 ari lepas....
masyaallah.... teruk sunggh keadaan umah sewa ni...
umah ni dihuni 6 makhluk yang tak dapat aq pastikan spesisnya..
umah ni kat area jitra, kedah...
(taman .........)
hahahhahahhaaa
jom tengok apa yang teruk sngat....

tengok kat pintu depan boleh tahan lagi la....
kasut tersusun ja... tak berselerak sangat...

keadaan baju pon boleh la tahan...
tersusun di penyidai...

kawasan laptop ngan komputer dah menunjukkan tanda2 keselerakan...
wayar berserabut tak tersusun...
ish3... patut la komputer slalu 'jem'
stuck tiba2...
hahahahahahaa

rak buku telah menjadi rak meletak botol-botolan....
hahahahahaaa... tak kurang jugak ngan bukusan megi yang boleh
mengenyangkan dikala kelaparan

tudia..... palstik air bungkus...
penuh kat lantai...
dah bopa ari tak buang aq tak tau la...

sinking jadi tempat melonggok sampah...
ish3...
berulat kot...

plastik sampah yang tak terurus...

dapur gas...
kotor gilerrrrrrrrrrrrrr....
hahahhahahahhaaa
apa macam...
umah sewa korang macam ni ke???
almaklumlah... semua sibuk study untok final...
hahaahaaaa...
apa pun aq arap penghuni umah ni kemas2 la umah korg...
dah macam tongkang pecah aq tengok...
hehehehhee...
jngan marah...

8 comments:

  1. ish3..umah sapa la ni..hehehee

    ReplyDelete
  2. umah orang lee... hheehhehee...

    ReplyDelete
  3. haha....umah sper la yg dterjah nie !
    umah sewa sndrik kot ! kihkih ~

    lgpn lumrah dok umah bujang !
    jgn cakap xpnh lalui cmtu (klau pnh idop sndrik)

    ReplyDelete
  4. tobat kotoq gila kot...
    klu dh lelaki lelaki jugak la...
    tp aku rsa mcm umah tuan punya blog ni ja pun...haha...
    blajaq la kemas skit...dpuq tu jgn smpai cik sitikus wt tmpat penginapan dia..haha

    ReplyDelete
  5. ish . gila bersepah lahh ! bole dpt award uma paling santek neh . ehee (:

    ReplyDelete
  6. hahhahahaa... klu ada award tu dah lama imah ni jadi johan... hehehehhehe

    ReplyDelete
  7. masya ALLAH mengucap panjang . teruk nye uma ko cpon .astaga . cmne korg ley hidup babe !

    ReplyDelete
  8. haaahaaa..
    ieda. aq tak kata pon umah aq..
    yang ko memandai kata umah aq ni pasal..
    ko pon sama je la..
    bek ngaku cepat...
    hahahahhahahahaa

    ReplyDelete

Dah baca entry saya...
ada sebarang kemushkilan???
suratkan segala yang tersirat dihati anda disini...
~Terima Kasih~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Perjalanan Blogku Yang Usang

Daisypath Happy Birthday tickers