Monday, May 3, 2010

Apa Kesudahan Cerita Allahyarham Adik AminulRasyid


...smekom...

malam ni aq tengah borink...
terbaca lak kisah tentang Adik Aminul Rasyid...
ni lagi satu berita yang tengah hangat karang ni...

emmmmmmmmm...
aq tak paham sangat situasi yang berlaku ni...
tapi daqi awai aq nak gtau yang aq tak sokong sapa2...
sebabnya hanya aq yang tau...(korg tak yah tau la)

dari apa yang aq baca...
bnyak sangat ulasan2 yang diberikan oleh semua pihak...
sampai aq sendiqi rasa confius...
adik tu kena tembak awai pagi...
lebih kurang pukoi 1 lebih2...

yang aq heran apa diaorg buat time2 aq tengah lelap ni...
dah tu ciap bawak keta lak tu...
15 thn...ada lesen ke dik???
mungkin benda ni terjadi kerna pengaruh kawan...

pasal yang polis men tembak bdak tu aq tak nafikanlah...
dah mmg tugas diaorg...
jam 1 pagi wak keta laju2...
emmm...
tak tau nak kata...
bila malam semua org kelam mata...
jadi tak leh tengok dgn jelass...

yang aq heran ada mulut bercakap adik tu dah mati
semasa kawan dia tak larikan diri lagi...
ada pulak yang cakap adik tu mati kena tembak kerna nak blah polis...
emm...apa pun hanya tuhan yang tau kebenarannya...
aq tak berani nak kata lebih...
nnt aq lak yang kat dalam...
hehe2...

whatever la...
nasihat aq mak bapak kena men peranan penting...
jaga anak2 jangan sampai depa terpengaruh sangat ngan kawn2...
jga anak2 sebelom perkara buruk terjadi...
klu balik lambat tu tegur2 la...
klu benda ni berulang...
(nasi dah jadi moi)
jangan nak tunding jari kat orang len...
sama2 pikiqkan...

bagi aq...
tepuk dada...tanya selera...
(esok aq nak makan apa ehh)
hahhahahahaa
lawak je...
k, stakat ni dulu...



0 Ulasan Dari Hati:

Post a Comment

Dah baca entry saya...
ada sebarang kemushkilan???
suratkan segala yang tersirat dihati anda disini...
~Terima Kasih~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Perjalanan Blogku Yang Usang

Daisypath Happy Birthday tickers