Wednesday, May 5, 2010

KenanganKU+sahabat

[ Baitul, Haizatul, Yani, Shahidah, Shuhada, Ckg Banun, Su, Timah, Mira, Arah ]
5 SAINS (2003-2007)

[ Chop, Awang, Muiz, Reme, C_pun, Pali, Wan, Mape ]

...smekom...

malam ni tah knapa ngan aq...
tetiba ja aq teringat kenangan aq masa kat skolah dulu...
teringat aq kat member klas 5 sains yang gila2 g2...

mungkin dah lama kami tak jumpa...
maklumla...
bila dah besaq ni semua pakat ada haluan masing2...
sorg kesana, sorg kesini...

bilamana teringat kat kawan2 tu...
mesti teringan kenangan2 yang best...
ha3...
tah knapa aq mlam ni...
emmmmmmmm...

sonok rasa klu dapat dok skali semua mcm dulu2...
tapi bukan senang nak jadi mcm tu...
bila jumpa pun tak semua bleh join...

kat skolah dulu kami paling minat mate...
aq ingat lagi...
mmg best, dapat lak cikgu yang sporting...
kami selalu kejaq markah tertinggi...
ha3...
aq masih ingat banyak saingan masa tu...

emm...
yang paling best time sejarah, est, kimia...
time2 yang kitaorg selalu ambek port tuk tidoq...
ha3...
sebab tu markah ckup2 makan ja...

masa english lak pakat tiru kawan...
maklumla...
english ni kitaorg lemah ckit...

subjek addmate, fizik ngan bio lak mmg susah...
aq sendiqi pun nek poning...
kawan2 pun sama ja...
pakat2 tengok muka ang aq...
sah tak paham...
he3...

bm ngan agama tak ssah sangat...
biasa ja...
tapi dah pakat mlas study nampak mcm payah jadinya...
aq rasa semua leh score subjek ni...

ni lak subjek yang aq paling minat lam klas...
akaun...
kawan2 aq kata susah gila...
tapi tah knapa aq minat subjek ni...
mgkin aq ni mata duitan kot...
he3...
pa2 pun semua kami slamat menamatkan pelajaran skolah menengah...

karang semua dah sambung ngaji...
ada yang masuk poli, kolej, stpm...
aq arap semua kwn2 aq berjaya lam idup diaorg...
moga2 kami dpat kejayaan dihari mendatang...
n arapan aq, kami dapt kumpul skali satu masa nnt...
mcm time dulu2...

buat korang smua...
aq takkan lupakan kenangan kita masa kat SMK Padang Terap...
buat cikgu2...
terima kasih kerana sudi mengajar kami...
jasa cikgu akan kami kenang hingga akhir hayat ni...
-tq-


0 Ulasan Dari Hati:

Post a Comment

Dah baca entry saya...
ada sebarang kemushkilan???
suratkan segala yang tersirat dihati anda disini...
~Terima Kasih~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Perjalanan Blogku Yang Usang

Daisypath Happy Birthday tickers