Wednesday, September 15, 2010

Berbuka Lagi... Ish3!!!


memories 08/09/2010

kali ni gambaq aq n member2 berbuka kat luaq pulak...
dok rancang nak p ramai, tapi xleh gak sebab ramai y ada keja
kira ok la banyak ni pon...
sejujurnya aq sendiri pun tak tau tempat ni nama pa...
main blasah makan ja petang tu..
hahahhahahahaa...


ni time bru lepas berbuka...
muka semua nampak happy
maklumla... perut masing2 kenyang
dah la lambat berbuka..hahahaaaa


bila dah kenyang makan pakat la dok buka cita merapu
sambil dok cuci mulut...


lincinnnnnnnnnnnnnn.....

tengok... ikan siakap 3 rasa pun dah tinggal kapala...
dasyat gila...makan sungguh...
hahahahahaaaa
masa nk makan tak teringat lak nak snap gambaq lauk pauk ni...
dah kenyang bru dapat idea...

ni kat a.s mall...
jalan2 tengok baju raya...
harga boleh tahan...


sonok depa ni...
dok jalan sampai tengah malam kot ni satu haram pun x beli
alih2 kat uptown gak tempat kami p beli..
haahahhahahahaa

k... wa chaw luu...
len kali cita lagi noo...

2 comments:

  1. biasa la...
    nak isi masa lapang...
    boring kot dok umah seharian..

    ReplyDelete

Dah baca entry saya...
ada sebarang kemushkilan???
suratkan segala yang tersirat dihati anda disini...
~Terima Kasih~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Perjalanan Blogku Yang Usang

Daisypath Happy Birthday tickers