Friday, September 24, 2010

Kenapa Aku Anti Motorsikal

-assalamualaikum-

macam2 aq jumpa masa tengah search malam ni...
antaranya entry aq malam ni...
hhhahahhahahaaaa...
lawak kot, dari signboard kat tepi jalan,
boleh jadi satu cerita.
otak org yang buat ni mmg kretif la...
(terlampau xpert)
tak dapat aq nak nafikan...
tapi korang jangan tanya aq apa maksud jalan cita ni..
pandai2 la korang nak paham...
hahahhahahhahahahhaaa


dah baca ka????
paham tak jalan cita ni....
hahahhahahahaaaa
lawak siut...
apa pun, post skali ni hanyalah sekadar gurauan semata2...

0 Ulasan Dari Hati:

Post a Comment

Dah baca entry saya...
ada sebarang kemushkilan???
suratkan segala yang tersirat dihati anda disini...
~Terima Kasih~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Perjalanan Blogku Yang Usang

Daisypath Happy Birthday tickers