Monday, September 27, 2010

Jamuan Raya

-assalamualaikum-

memories 25/09/2010

Jom tinjau xtvti aq hujung minggu lepas...
berkampong kat umah saudara Jamil
kat Kampong Langgar
jamuan raya kecil-kecilan
tapi sedap kot mak dia masak jamu kita org ri tuu...

kat bawah ni la tuan rumah
(anak kepada tuan empunya umah....)
-JAMIL-

!
!
!
!
!
!
!
V


gambaq kawan2 aq tengah melantak...
sedap sampai menjilat pinggan...
tengok tu... sampai tak panggung kepala...
hahhahahahaa...mmg sah sedap punya....


jom tambah lagi...
banyak lagi kat atas meja tuu...


seperti besa la...
lepas makan ja ada la xtvti berposing...
lumrah alam...hahahhahahaaa


Rahmat tengah bengang kat Jimmy masa ni...
hahhaaahhaaa...
lawak la member2 aq ni...


sempat lagi kontrol ayu...
emmm... tah la aq ngan diaorg ni..


empat org arjuna...
hahahahahahahahhahaaa...


ramai2 dok berhimpon...

4 comments:

  1. salam aidilfitri

    blog yg menarik, gambar raya cantik tp kenapa tak mau senyum bro?

    senyum itu sedekah

    ReplyDelete
  2. hahahaaa... tah la...
    slalu sangat gambaq tak senyum...
    hahahhahaa... dah style cam tu kot...
    tak pa next time sya try senyum lak...
    hehehehheee... tq kos sudi tegur...

    ReplyDelete
  3. jamil wat muka kiut pulak dah huhu

    ReplyDelete
  4. hahahhahaa... besa la... ang macam tak kenal jamil.. susah oo nak dapat gambaq dia senyum.. hehehehee... semua geng2 payah senyum ni... kecuali ang ja shima.. hahahahaa

    ReplyDelete

Dah baca entry saya...
ada sebarang kemushkilan???
suratkan segala yang tersirat dihati anda disini...
~Terima Kasih~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Perjalanan Blogku Yang Usang

Daisypath Happy Birthday tickers