Monday, March 14, 2011

Kenangan SEMESTER 1 PoliMAS

-assalamualaikum-



pa khabaq semua???


terasa borink disaat petang ni kan
dah lama xupdate blog
tak sempat
sibuk dgn kenduri kahwen sepupu dikampong
ingat nak post gambar diorg ja
tapi terlupa nak masukkan gambar kenduri lam lappy lak...


pa pon petang ni aq just nak masukkan satu video
vidoe nie xda kena mengena dgn tsunami di jepun
heheheee... dah bnyak sngat orang laen upload
lagi pon semua leh tengok video tu kat u tube kan


k bercerita pasal videa ni...
ni la pengalaman aq buat video
seingat aq dah lama dulu
masa aq baru mula2 berjinak2 dengan IT
biasa laaa... saya budak baru blajaq
xbnyak benda yang tau masa tu


video ni berkisarkan kisah hidup aq semasa sem 1 di PoliMAS
nampak biasa ja video nis sebab baru blajaq masa tu
tapi xpa sebab semua ni kenangan bagi aq...
orang kata kenangan/pengalaman mengajar kita erti hidup
di sini pon aq dah dapat tengok sendiri perubahan pda diri aq


Kenangan SEMESTER 1 PoliMAS Julai 2008

video


erm... ilmu yang aq dapat bljaq masa di polimas
bergurukan kawan2 di kamsis
mengajaq aq cara nak operate lappy aq nie
n nak menghindarkan aq dari menjadi penternak virus berjaya


terima kasih kat geng2 gila2 dulu
gila bukan sebarang gila
gila kami laen cikit
haahahahhaaaa


k stakat ni ja lah
hope enjoy with my video...
hehehee... klu xbest komen kat bawah
nnt aq bikin yang baru punya...
hahhahahhaaaa


wassalam...adioooosss

0 Ulasan Dari Hati:

Post a Comment

Dah baca entry saya...
ada sebarang kemushkilan???
suratkan segala yang tersirat dihati anda disini...
~Terima Kasih~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Perjalanan Blogku Yang Usang

Daisypath Happy Birthday tickers