Thursday, March 3, 2011

Nur Zufairah Aqeela

-assalamualaikum-


sepertimana yang aq bagi tau ari tu...
akak aq dah dapat anak pertama
dan tu bermaksud aq dah jadi pak ngah
hehehheheee
umuq meningkat, pangkat pon meningkat la kan..


sibuk kat poli sampai aq tak bekesempatan pon nak menjengok akak aq kat p.langkawi tu
nasib badan ka... nak wat cam na...
tapi aq da suruh akak aq sendkn gambar baby dia kat aq...
nak tengok la juga rupa ank buah...


kat bawah ni gambar babygirl akak aq....
namanya "NUR ZUFAIRAH AQEELA"
sedap nama... secomey tuannya...



yang ni gambar masa dia tengah beradu...
hehehheeee...



stakat ni la dulu.....
nak update pon terasa malas skarang ni
line berukband ni slow sesangat...
nak kata xbayar pon baru jelaskan ja...


nasib la...
k, c u later...
wassalam...adiooooossss...

2 comments:

Dah baca entry saya...
ada sebarang kemushkilan???
suratkan segala yang tersirat dihati anda disini...
~Terima Kasih~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Perjalanan Blogku Yang Usang

Daisypath Happy Birthday tickers