Thursday, October 6, 2011

Oh! Tidak!!!

-assalamualaikum-


hallooooooooo...
how are u???
apa kes nie malam2 dok speaking nie..
biasa la bila diri nie dah tencen...


segala benda jadi xbetoi
nak buat keja apa pon xtau
nak tengok buku mana pon xtau
masalah besar nie...




muka pon dah tiga suku nak sewel
nie semua gara2 test midterm aq la
masuk kelas hari2 dengaq lecturer dok atuq kelas
atuq hari, atuq masa...


meh nak kongsi cikit...

Principles of Management : 18/10/2011 (malam)
Financial Management 1 : 19/10/2011 (malam)
Financial Accounting & Reporting 1 : 24/10/2011 (malam)
Principles of Economics : 25/11/2011 (malam)


wahhh... boleh buntu klu cam nie
baru masuk belajar 2 minggu dah dengaq cita pasal midterm
ni baru tarikh midterm 4 subjek
lagi 3 subjek tak dengaq cita lagi
tak ke tencen jadinya


k lah... malas nak taip plus mengantuk
hahhaahhahaaa
apa pon minggu nie mmg banyak keja nak kna setlekan
hopefully aq dapat buat


ok see u later yaaa
wassalam
adiosss... amiosss...

14 comments:

  1. xtau nak ngadap buku mana?

    Muka buku la....heheheheh :)

    Gudluck

    ReplyDelete
  2. hahahhaaa.. betoi la tu... dah xtau nak tengok buku mana, mukabuku yang jadi pilihan... jalan yang mnyesatkan juga aq pilih... tah laaaa

    ReplyDelete
  3. Biasalah...Selalunya yang wajb dibuat kita culas tapi kalau bab "ponteng" kita memang terlebih rajin.

    Apepun, terima kasihlah singgah blog saya. Salam perkenalan.

    ReplyDelete
  4. Anisa - betol tu... yang wajib tu la selalu kita abaikan... ermmmm

    ReplyDelete
  5. mesti boleh buat punya bro. papepun gudluck ye. :)

    ReplyDelete
  6. Wanie Anina - thanks ya for the support...

    ReplyDelete
  7. haha.. sebok gila... cayok~

    http://bulatmata.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. RinsyaRyc - sibuk la juga... tapi sibuk dgn keja laen... buku tu kadang2 ja buka... apa nak jadi la dgn saya nie kan... hahahhaha

    ReplyDelete
  9. basri- hehe... minat orang memng berbeza-beza..

    ReplyDelete
  10. --->nak follow tapi tak tau mana butang follow.. kalau follow kat dashboard dia ckp dah lebih 300 orang.. hehe

    ReplyDelete
  11. lambat sangat kut line sampai tak terkeluar butang follower.. *sigh*

    ReplyDelete
  12. ada ja... ada kat bawah header tu... xpa... mgkin xda pluang lagi kot nak frenz dngan pengarang novel... nnt2 cuba la lagi.. hehehe :D

    ReplyDelete
  13. http://chefesal.blogspot.com/

    nih dia.. lahir 10/10/2011

    ReplyDelete
  14. tudia.... dia mai dah, bob kachi... selamat datang ke alam blogger yang penuh pancaroba ni...

    ReplyDelete

Dah baca entry saya...
ada sebarang kemushkilan???
suratkan segala yang tersirat dihati anda disini...
~Terima Kasih~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Perjalanan Blogku Yang Usang

Daisypath Happy Birthday tickers