Saturday, January 15, 2011

Rumah Dalam Tanah

-assalamualaikum-


kali ni aq nak korang tengok tentang sebuah umah ni...
rumah ni aq dapat dari sorang member aq, tapi tak sure pulak dari negara mana.
apa pon korang nilai la sendiri umah ni.
cantik ke tak??



dari bahagian luar rumah nampak biasa ja...
sekali tengok tak perasan pon ada rumah disitu


ni gambar dari sudut hadapan rumah tuu... nice..


pemandangan bila tiba wak tu malam...





hiasan dalaman rumah ni boleh tahan
mmg cantik n kos nak buat rumah ni kompom berjuta
siapa yang mengilhamkan plan rumah ni mmg berfikiran luar biasa la bagi aq...

boleh memikirkan sesuatu yang aneh macam ni


0 Ulasan Dari Hati:

Post a Comment

Dah baca entry saya...
ada sebarang kemushkilan???
suratkan segala yang tersirat dihati anda disini...
~Terima Kasih~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Perjalanan Blogku Yang Usang

Daisypath Happy Birthday tickers