Friday, September 30, 2011

Now!!! 700

-assalamualaikum-


semalam aq dgan confidentnya membuat status

budget nak bangun pagi
lepas tu nak jog dgn Bob
kol 7.30 pulak nak pegi senamrobik anjuran DPP Bank Rakyat
lepas tu nak kena pegi ambek adik angkat kol 12 tengah hari


tapi yang jadinya senamrobik ja
planning nak jog haram xjadi
aq tunggu Bob xmesj2 pon...
so aq lepak jela dlam bilik sampai pukoi 8 pagi..
lpas tu turun pegi senamrobik (versi 1000 tarian)


program adik angkat pulak aq xjoin pon
masalah ada kelas hari ahad nie
xda orang nak jaga bilik
risau dohh... silap kang ada yang xcukup dlam bilik nie
soo... ambek keputusan jadi backup ja
klu xcukup baru aq offer bilik nie
hahhahahahhahaaaa


ok... tajuk hari nie
700!!!
apa y 700 nya
klu nak tau tengok kat bawah nie

!
!
!
!
!
!
V



haaaaaaaaaaaaaa...
nampak tak... balik sembahyang jumaat ja terus on9
tengok2 dah mencapai 700 orang follower...
wahhhh.. best2...


dari penyelidikkan yang aq buat
ceh... budget saintis... hahahhahaa
nama blogger bertuah hari nie


(nak tau lebih klik lee kat hyperlink y aq buat tuu..)


ok yang bawah nie aq letak cikit header blog cik adik molek nie
korang nak berkenalan ker, nak berkawan2 ker...
pandai2 la korang menerjahnya k...




cari punya cari ada la sekeping gambar adik Nadhirah nie
nampak tak???
klu kecik maaf la yee...
nie pon aq rompak dari blog adik nadhirah juga
hahhahahhahaaa




ok...
tu ja yang aq nak taip petang nie
n special thanks to all member/follower yang sudi singgah n folo molo sini
korang la yang mmbuatkn aq terus b'semangat nak berblogging


soo... xmau berceloteh panjang
aq nak pegi basuh baju pulak
dah lama rasanya tak berus baju nie
selalu mak yang tolong basuhkan
bila dah sambung blajar nie kena pandai2 klu la nak idup
ehehehehheheee


ok all my frens...
wassalam
adiosss... amiosss...

8 comments:

  1. berkat sembahyang jumaat tu...hehe

    ReplyDelete
  2. hahhahahhaaaa... rasa2 macam tu gak...

    ReplyDelete
  3. adoi.. 700 follower..
    banyak nyer.. tahniah2..=)

    ReplyDelete
  4. cindhadahniea - hehheee... trima ksihh

    ReplyDelete
  5. hahah,bapak angkat yg xtahan tu. :P

    ReplyDelete
  6. betol la... alang2 nak bagi adik angkat bawa la yang PMR ka SPM ka... nie sekali mai STPM... dah seumur tu... nak panggil adik pon geli.. hahhahahahaa

    ReplyDelete

Dah baca entry saya...
ada sebarang kemushkilan???
suratkan segala yang tersirat dihati anda disini...
~Terima Kasih~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Perjalanan Blogku Yang Usang

Daisypath Happy Birthday tickers