Friday, November 25, 2011

Oh! Perodua BeZZa

-assalamualaikum-


hai readers...
hari ni hari jumaat...
ceh buat macam org xtau plak kan..
whatever...


k... masa aq tengah borink2 layan mukabuku tadi
ada sorang kawan aq ni, tag pic kat aq
aq ingatkan pic apa
bila buka ja... aq tengok... PERHHHH!!!
terkesima aq dibuatnya...


sempoi beb...
terus terang aq cakap mmg sempoi
berkenan pulak rasa hati
namun ianya hanya lah prototaip
xtau la tahun bila syarikat PERODUA nak kluarkan


meh kita tengok ramai2..
dah lama dah prototaip ni
cuma aq ja y ketinggalan zaman
huhuhuhuuu


pandangan sisi



pandangan hadapan





pandangan sisi & dalaman









pandangan belakang





pandangan dashboard & tempat pemandu



sport rim



terbaik rrr...
klu aq keja nanti dapat keta ni pon jadi la
keta nie lebih kurang macam keta mesra alam la
berciri kereta y boleh mengurangkan pencemaran


sport rim dia pon nampak sempoi
body 100% buatan malaysia
cuma enjin dicipta dari jepun
syarikat apa tah... aq lupa
malas nak search... klu korang rajin
try la search nama kereta nie
"PERODUA BEZZA"
banyak info korang boleh dapat


klah...
wassalam
adiosss... amiosss...

6 comments:

  1. seriously buruk gile design. ngeh3. membazir je la beli kete ni.

    ReplyDelete
  2. arisa - betul ka buruk... ok apa... hehehee... lain orang lain pandangan kan.. apa pon sekurang2nya malaysia dah semakin maju dlam dunia automatif

    ReplyDelete
  3. Msred - nak bagi tau ghega pon xtau... sebabnya keta nie hanya prototaip... tah dikeluarkan tah tidak... wallahualam... p tnya encik perodua nak kluaqkan tak keta nie... nanti tau la ghega dia... hehehhee... boleg tagha tue???

    ReplyDelete

Dah baca entry saya...
ada sebarang kemushkilan???
suratkan segala yang tersirat dihati anda disini...
~Terima Kasih~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Perjalanan Blogku Yang Usang

Daisypath Happy Birthday tickers