Friday, June 15, 2012

K.A.M.I @ Koraoke Box

-assalamualaikum-


petang2 ni terasa borink pulak
tetiba teringat xtvt masa tahun2 lalu
klu time2 tengah borink mcm nie
xsah klu sebulan sekali xmasuk JAMBAN BERIRAMA
hahhahahaa... maksudnya pusat karaoke laaa...


kat bawah nie aq sematkan
gambar2 yang aq sempat snap 
sepanjang kami berhibur dgn kawan2
menyumbangkan suara kami yang sumbang :)



yang nie time sambut bufday Fat & Caien
sebelom belah kek pakat2 p dok perabih suara dalam jamban ni dulu
wakaka....



yang nie member umah sewa
merangkap senior2 aq yang tak berapa nak senior 
masa aq study kat POLIMAS dulu
Ari & Pak Yas



hat nie gambar adik abang
hahhahaaa... lagu ke longkang
piching lariiiii daaaaaaaaaaa





Uncle Jimmy kaki karok kelas aq...
anytime anywhere
ajak ja p karok... comfirm ON
nak laju lagi ada orang blanja... hahhahahaa



hat nie satu2nya yang sporting bab2 karok nie
dalam kelas aq sorang nie ja yang sanggup disnap gambarnya masa karok
hat len tu nak... tapi malu2 kerbau gtu....



Aku, Jimmy & Dila
selalu sgt depa dua ni berduet..
sorang masing2 sedap... biasa la kannn...



aq berkarok tanpa PERASAAN
hahhahahaa... muka gila serius....
aq pon xperasan bila snap gambar nie
wakakakakaa...





Mek Da & Muiz Din
lagu apa y dinyanyikan pon aq dah lupa
tapi mmg semangat si Din ni tarik
nak terkeluar aq tekak... hahahhahaaaaa



budget suara mcam Jamal Abdillah la tuuu...
blah rrr... wakakakakkaaa



try berduet... kelangit wehhhh...
terok bebenor sora aq...
hahahhahahaaa



Kidon @ Shahril @ Cain
member kampung aq
penah juga keluaq karok sekali sewaktu dlu...


bila tengok balik gambar2 nie macam nak p karok ja
tapi teman2 karok semua dah pegi jauh2
nak jumpa lama2 sekali pon susah...
hahhahahhaaa...


k lah.. sekadar melepaskan gian menaip petang2 macam nie
see u later... cawwwww


wassalam
adiosss... amiosss...

8 comments:

  1. StuntWomanWho - hahhahaa... xla selalu... tu dlu2 ja... tahun ni xkarok lagi... xda member nak kluaq lepak2...

    ReplyDelete
  2. dulu masa belajar selalu jugak pergi, tapi tengok kawan2 nyanyi je :)

    ReplyDelete
  3. husna - takkan tengok je kot.. tarik la selagu dua... hahahhaaa... sumbang pon xpa... huhuhuu :P

    ReplyDelete

Dah baca entry saya...
ada sebarang kemushkilan???
suratkan segala yang tersirat dihati anda disini...
~Terima Kasih~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Perjalanan Blogku Yang Usang

Daisypath Happy Birthday tickers