Sunday, June 19, 2011

Sewaktu Dulu

-assalamualaikum-



hai semua...
apa cer ari nie...
harap2 semuanya hapy blaka wlaupon mendung & hujan seharian
malam ni xda cerita menarik nak dikongsi...


masa tngah belek2 gambar lama2
teringat kenangan masa kat skolah sewaktu dulu
wah!!!
dah hampir 4 tahun rupanya aq mnggalkan zaman p'sekolahan


langsung xsedar waktu berjalan
macam2 tlah aq lalui
akhirnya sampai ketahun 2011 nie
rasa sat sesangat...


bila dah terlanjur dok tengok gambar tu...
aq rasa cam nak kongsi pulak...
gambar2 nie aq snap masa didlam suatu kursus


Event : Kursus Kepimpinan Pengawas Sekolah
Venue : Anjung 5, (Berhmpiran Hutan Lipur Bukit Wang)
Year : 2007



nie la rumah tumpangan di anjung 5
binaan yang unik sekali
boleh memuatkan lebih kurang 50-60 orang




disini ada berbagai2 jenis buah2an...
antaranya durian yang berisi warna ungu
(ehh...ada ke?? tah aq pon xpenah tengok)


tapi, masa aq lalu minggu lepas nak pegi lepak kat bukit wang
aq tengok tempat nie macam xterurus ja...
xtau la dah tutup ke apa...


di bawah nie gambar candid sepanjang kami berada kat sana
aq masukkan yang mana clear ja la...
almaklumla... time nie aq pakai camera kodak ja...
camera digital xdan lagi nk beli
nie pon aq scan masuk dalam lappy aq




muka masa time skolah...
junior aq semua nie...
skarang bila jumpa... nak tegur pon rasa pelik
muka sorang2 dah bnyak brubah
aq sendiri kekadang dah xcam





masa nie perangai mmg agak2 gila2 ckit
hahahahaa...
macam xpenah nampak camera kan...




macam2 kerenah + ragam kami waktu nie
semua sama2 buas
mengalahkan adik2...
abang2 yang syok lebih




sampai ketempat tidoq pon nak bergambar lagi
layan je la...
bukan senang nak dapat memori indah macam ni lagi


pic kat bawah nie ada satu nama
Haji Sufi
Hj Sufi nie la pemilik tempat nie
klu xsalah dulu Hj seorang warga pendidik




junior2 aq tengah mengisi perut time nie
ikut dan aq ja nak bergambaq...
hehhehehee




klu xcilap pic kat bawah nie dekat pintu masuk Bukit Wang
nie masa time Jogging
letih tu... boleh rehat jap...




yang nie aq kena bagi sedikit ucapan masa majlis penutup
muka malu2... hahaahahaaa
aduh!!! tunduk ja aq masa nie....




nie gambaq2 member2 @ AJK pengawas
ramai lagi pengawas pompuan masa nie
tapi gambar semua blur
ini ja yang agak2 clear
jadi la...
aq masukkan juga wakil pompuan...




pengalaman 3 hari 2 malam kat cni boleh tahan seronoknya
bnyak input kami dapt terutama dalam kepimpinan
xtiviti yang cikgu2 sediakan pon agak best


tujuan kursus nie sebenaqnya nak terapkan nilai2 kepimpinan
dan disiplin diri pada kami pengawas2 sekolah


kat bawah nie gambaq kenangan pengawas sekolah sesi pagi tahun 2007
gambaq hitam putih..hehehee
oldskull la katakan
hahahhaahahaaaa




ok... tu ja story mory malam nie...
(malam ka??? dah pagi laaaaaaaaaaaaaa...)


seblum terlupa...
disini aq nak ucapkan
SELAMAT HARI BAPA
buat ayah tercinta : ABDULLAH YAAKOB
n kepada semua ayah2 diseluruh dunia
TERIMA KASIH diatas segala pengorbanan yang ayah lakukan


ok... c u later
wassalam...
adiossssss...

5 comments:

  1. siyes tingat zaman skolah..huhu

    ReplyDelete
  2. mmg bes klu ingt lek zmn2 skolah dulu...skank dh rmai yg kawin branak pinak dh..wahhh!

    ReplyDelete
  3. Nurul_Jannah : eheehhee... zaman tu skali ja seumuq hidup... mana boleh beli kat pasaraya.. tol tak... kenangan semua tuuu

    Cpah_Niza: hahhahaaa.. ermm toi noo... baru2 nie pon ramai member2 yang kawen... awai sungguh depa naek plamin... baru 21... ciap yang dah ada anak pon ada..

    ReplyDelete

Dah baca entry saya...
ada sebarang kemushkilan???
suratkan segala yang tersirat dihati anda disini...
~Terima Kasih~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Perjalanan Blogku Yang Usang

Daisypath Happy Birthday tickers