Wednesday, July 25, 2012

Salam Ramadan

-assalamualaikum-


hari nie suam2 kuku orang tua2 kata
cuaca xpanas dan x sejuk sangat...
dek kerna hujan lebat semalam...
apa pon 5 ramadan mesti diteruskan

hari nie juga aq xbnyak kija
almaklumlaa.. semalam kan ujan, so ari nie kami mengumpul duit je.. 
hehehheee... bakal masyuk lagi hari nie
berapa upah aq terserah dkat mak aq nak huloq berapa pon
aq terima seadanya (ayat xleh blah...)

sejak 4,5 hari nie
aq kematian idea.. kebuntuan akal
xtau nak post apa... idea xmuncul tiba

sebelom terlambat
dengan berbesar hati nak ucapkan
SALAM RAMADAN & SELAMAT BERPUASA
kpada semua kaum muslimin n muslimat


bila tiba bulan penh keberkatan nie aq terkenangkan kenangan2 lalu
kenangan bersama sahabat2 berbuka puasa di rumah sewa
kekadang berbuka dirumah classmate
kekadang ramai2 berbuka di kedai2 makan
kenangan yang x dapat aq lupakan masa belajaq di POLIMAS dulu

dalam dok berseronok berpuasa
sedar tak sedar esok dah 26 Julai 2012 bersamaan 6 Ramadan
huru hara & khabar angin mengatakan sesuatu yang aq sangat takot
result kami pelajar UUM akan kluaq


sem 2 ni aq just ambek 6 paper jaa
tu pon dah macm nak pecah kepala otak
tambah2 pulak paper akaun... menggila aq dibuatnya
teori pon bnyak semester nie...

apa pon aq berharap sangat semester nie pointer aq naek 
semester lepas result aq sngat mengecewakan
tah kenapa aq dapat teruk...
sepatutnya sem 1 la nak dpt pointer tinggi2... haishh

apa pon aq berdoa agar result aq esok memuaskan
redha ja apa pon keputusannya...

ok laaa... selamat berpuasa semua...
wassalam
adiosss... amiosss...

8 comments:

  1. hehe... mcm mana la result? =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dapat biasa2 ja... cukup2 makan... :)

      Delete
  2. Replies
    1. yep... kuar sudah... sejam kija dok taip user ID n password... last2 page error.... kol 4 petang baru leh tengok... skarang dah boleh tenang lepas tengok result...

      Delete

Dah baca entry saya...
ada sebarang kemushkilan???
suratkan segala yang tersirat dihati anda disini...
~Terima Kasih~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Perjalanan Blogku Yang Usang

Daisypath Happy Birthday tickers