Thursday, December 22, 2011

Masa Semakin Suntuk!

-assalamualaikum-


pagi semua...
dah tidor ker...
blom... klu blom meh baca2 cni...
nak merapu je malam nie


sebenarnya tadi...
 aq ada terlibat dgn dinner DPP kat hostel aq nie
dioang kenakan byaran RM13 seorang
katanya grand dinner


tapi apa jadi...
ramai y xpuas hati
hampeh ja
ramai pulak y makan free atas tiket atlet
padahal xterlibat pon
lantak rr... benda dah lepas


malam nie aq nak gtau yang aq dah rasa sikit kelapangan
semua asgnmt n projek tok sem nie dah setle
n last presentation pagi tadi...
aq lambat kot bagun hari nie
nasib la group aq last sekali
klu x, aq xtau la nasib kumpulan aq
haishhhh....




soo... lepas nie leh la fokus tok stdy lak
final exam tinggal seminggu ja nie...
tapi yang aq xsuka
badan aq dah mula kondem
selesai ja keja terus sakit2..
haishhh... aq xsuka la cam nie
xselesa... batuk2 + sakit tekak


minggu depan cam nie la keadaan aq
tidoq berpelukan dengan buku kesayangan
hehehehhehehee




mana xnya....
aq ada 7 paper yang nak disetlekan
time politeknik dulu xrasa teruk sngat sampai mcm nie
mgkin sebab keadaan dah berbeza kot
aq kena lagi kuat...
banyak lagi aq kena tempuh
klu aq terus lemah macam nie sampai bila aq nak maju
ye dak???


tengok nie
cam nie la beban yang aq tanggong karang nie
n satu lagi masalah aq
jadual tok sem depan aq xsetle lagi
baru ada 5 paper ja karang nie
haishhh... harap2 la uum buka kelas tambahan
aq xnak la habis lambat
klu boleh 3 tahun aq nak setle semua
nak keja pulak




yang penting sekrang nie
aq kena terus berusaha
kejayaan n kegagalan semua ditangan aq kan
harap2 aq dapat capai aq yang aq hajat
heehehhhehehee...




ok la noo... aq nak tidoq dah
badan dok rasa sengal2 nie
esok nak kena cari panadol la
 klu terus cenggini
takot melarat lak...


wassalam
adiosss... amiosss...

4 comments:

  1. semoga kamu chat selalu n bleh stdy paz nie..

    ReplyDelete
  2. tidur kena jaga, jangan tidur terlalu lewat, itu yg menyebabkan badan rasa x sihat....take care, harap dpt jawab exam dengan baik:)

    ReplyDelete
  3. teratai - thanks utk nasihat tu... tu la... malam2 susah nak tidoq... 2,3 pagi pon xleh nak tidoq lagi... xtau nak wat cam na

    ReplyDelete

Dah baca entry saya...
ada sebarang kemushkilan???
suratkan segala yang tersirat dihati anda disini...
~Terima Kasih~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Perjalanan Blogku Yang Usang

Daisypath Happy Birthday tickers