Sunday, February 20, 2011

Oh! Proton

-assalamualaikum-


pa cita semua
macam mana xtvt korang ari ni
ada apa2 yang luar biasa
heheee


ok, untuk entry kali ni
aq nak kongsi dengan korang tentang kluaran terbaru Proton
ehh2.. bukan kluaran tapi konsep yang dicipta oleh jurutera Proton
prototaip kereta2 masa depan yang bakal dihasilkan


dari pengamatan aq kereta ni semua nampak cun la der...
macam aq nak beli ja satu
tapi apakan daya... pulus ku tak mencukupi
hehehhee


terdapat 6 jenis kereta konsep yang dikemukakan Proton
antaranya:


- Proton Emas
- Proton Tuah
- Proton Jebat
- Proton Lekir
- Proton Kasturi
- Proton Lekiu


PROTON TUAH






PROTON JEBAT





PROTON LEKIR






PROTON KASTURI





PROTON LEKIU





soo...
apa pendapat korang
industri negara kita dah maju skarang
kereta pon dah semakin canggih


dalam 5 contoh kereta kat atas ni
aq paling minat Proton Lekir
hahhahaaa
dari pandangan peribadi la...


nampak kekemasan dan keagungan
tu yang dapat aq katakan
jadi aq dah xsabar nak tengok hasil kereta ni yang real punya
hahhaaa... tengok depan mata baru puas


apa pon kita tunggu la Proton keluarkan nnt
klu xsalah aq dalam jangka masa lagi 2 tahun
(klu salah jngan marah noo..hehe)


k, that's all for today
we'll be continue next time
hehehheee
speaking la pulak...
tah betoi ka xejaan aq tu


whatever laaa!!! blog aq kan!!!
k.. tu saja dari aq...
wassalam... adiossssssss...

0 Ulasan Dari Hati:

Post a Comment

Dah baca entry saya...
ada sebarang kemushkilan???
suratkan segala yang tersirat dihati anda disini...
~Terima Kasih~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Perjalanan Blogku Yang Usang

Daisypath Happy Birthday tickers