Wednesday, August 24, 2011

Wordless Wednesday #9

-AssalamualaikuM-


sahabat lama



prev :



tinggalkan link WW korang kat sini :



-WassalaM-

14 comments:

  1. apakah? haha. lampu tuh pun dijadikan org :DD

    ReplyDelete
  2. bukan lampu la... nie mmg model orang-orang yang betul... topi tu dibuat dari daun mengkuang...

    ReplyDelete
  3. mesti kat muzium padi kan? huhu

    ReplyDelete
  4. Adam - dah penah sampai ka??? aq dah 21 tahon jadi orang kedah pon baru ja p...

    ReplyDelete
  5. menarik...hahaa


    jom join GA di sinie =>
    http://siluncaimalang.blogspot.com/2011/08/first-ga-cr-perlukan-rakan-alam-maya.html

    ReplyDelete
  6. da macam orang2 kat sawah padi..kreatif~

    ReplyDelete
  7. org2 yg menkutkan burung.. :D

    ReplyDelete
  8. Nurul Azren - banyak lagi pic menarik tentang negeri jelapang padi... esok2 saya upload lagi...

    ReplyDelete
  9. Cinta Zulaikha - mmg orang2 yang kat sawah tu pon... cuma gambar nie ambek dalam muzium bukan dalam sawah

    ReplyDelete
  10. Fadzmie - betol la tuu... muzium padi...

    ReplyDelete
  11. Hayat Farah - kadang2 orang pon takot dgn orang2 nie... hahhahahaaa

    ReplyDelete
  12. tak, aku pun tak sampai lagi, lalu depan je haritu, tapi bob n esyad pernah p, dorang x ajak aku, hahahahha

    ReplyDelete
  13. adam - ooo... sampai ati diaorang x ajak ko ehhh aahahahahahaaa

    ReplyDelete

Dah baca entry saya...
ada sebarang kemushkilan???
suratkan segala yang tersirat dihati anda disini...
~Terima Kasih~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Perjalanan Blogku Yang Usang

Daisypath Happy Birthday tickers