Wednesday, July 6, 2011

Wordless Wednesday #1

-assalamualaikum-






-wassalam-

21 comments:

  1. tugu negara...semoga malaysia terus aman :)

    ReplyDelete
  2. Adam_Idris : mudah-mudahan terus aman selamanya.... insyallah

    ReplyDelete
  3. semoa kemerdekaan Malaysia berkekalan
    :-)

    Wordless Wednesday #5

    ReplyDelete
  4. Qarr_Jalil : yep... kebanggaan kita

    Aku_Cun : amat besau gitu...

    Z : wira negara, wira bangsa...

    Hans : mudah-mudahan...

    ReplyDelete
  5. cantiknye gambar atas tu =)

    lepas entry ni cerita la pasal tugu negara tu ya =)

    ReplyDelete
  6. aman selamanya...hargai pergorbanan mereka yg dulu,bertindak guna akal dan bukan dgn emosi...

    ReplyDelete
  7. kenapa lain2 rupa gambar tu.. yang 1st tu macam menakutkan pulak~ hehehe

    ReplyDelete
  8. tugu negara..kebanggaan kite =)

    ReplyDelete
  9. Meeranamera : yop..

    Puan_Nina : insyallah... saya cuba nnti...

    Aiez : setuju dgn Aiez... gunalah akal klu nak buat sesuatu tindakan...

    Sunah_Sakura : mana ada menakutkan... cantek apa... hehheehe...

    Cik_Zetty : yes... bangga jadi rakyat Malaysia...

    ReplyDelete
  10. semangat merdeka.. bulan depan dah bulan kemerdekaan.. (:

    ReplyDelete
  11. kekalkan keamanan yang telah d'prjuangkan oleh wira2 kt!! :)

    ReplyDelete
  12. Faten_Ahmad : xlama dah nak merdeka.... hehehehee

    Solihin_Zubir : heheehee... just ambek kat uncle google ja... bukan saya y edit

    Hayat_Farah : yes!! setuju dgn farah...

    ReplyDelete
  13. Lilipelangi : sama2lah jaga negara kita yang disayangi nie...

    ReplyDelete

Dah baca entry saya...
ada sebarang kemushkilan???
suratkan segala yang tersirat dihati anda disini...
~Terima Kasih~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Perjalanan Blogku Yang Usang

Daisypath Happy Birthday tickers