Friday, July 8, 2011

Masalah Jiwa

-assalamualaikum-




malamku kian sepi
hatiku makin sunyi...
ermmm
bermadah pulak pagi2 buta nie
heheheheee


tah napa sawan aq datang balik hari nie
dok tak dok rasa tak ketahuan
hati rasa xtenteram pulak rasanya


mungkin sebab kptusan UPU dah dekat
lagi semingggu ja
aq makin risau
boleh ke tak aq nak sambung


hopefully keputusan xmengecewakan aq
dan harapan aq dapat sambung dekat2 dah la
malaih aq nak merantau jauh2 ke negeri orang
hehheheheheee
bnyk pulak demandnya


apa apa je lah
aq menaip skadar nak tenangkan hati ja..
so merapu tah apa2...


klu korang xsuka entry nie pon aq xkisah
(bak kata Nabil... AAK/ ada aq kesah)
hehehhheeee
gurau je noooo


k lah...
malas dah nak merapu
aq tidoq lagi baguih kan
moga2 aq bangun esok dengan hati yang tenang
hilang semua kegusaran dlam ati aq nie




macam biasa tolong2 klik kat bawah nie:



wassalam
adiosss... amiosss...

6 comments:

  1. semoga berjaya ye..
    tp klau dpt jauh bez jg..
    leh merantau tmpt org plak kan??

    ReplyDelete
  2. InsyaAllah dapat la hang tu

    ReplyDelete
  3. Nur_Farahin : trima kasih... bukan xnak tapi rasa mcam malas la nak pegi jauh2... ehheheheee

    Adam_Idris : ang pon apa kurang... heheeheee... apa pon klu dah dpat nnti gtau aq sama


    ( jom klik ) ( jom klik )

    ReplyDelete
  4. sama2.. heheh.. bez taw x.. farah yg tingin pegi jauh xdpt..hahaha dpt dkt umah je.. x jdi mcm prantauan plak..

    ReplyDelete
  5. Nur_Farahin : heheheh.. bukan xnak... teringin sngat... tapi bila ingat2 kos pa semua... rsa mcm nak dekat2 ja... bila dah keja nnt baru la merantau jauh2....
    ( jom klik ) ( jom klik )

    ReplyDelete
  6. hikhikhik.. betul jgak!! farah sokong la.. nk pegi jauh2..hihih

    ReplyDelete

Dah baca entry saya...
ada sebarang kemushkilan???
suratkan segala yang tersirat dihati anda disini...
~Terima Kasih~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Perjalanan Blogku Yang Usang

Daisypath Happy Birthday tickers