Friday, August 5, 2011

1Bulan 1Blogger - "AdaM"

-assalamualaikum-



salam ramadhan semua...
mcam mana hari nie...
posa tak???
harap2 semua posa la nooo...


dah 2,3 hari aq rancang nak post entry nie
tapi masalah kelembatan line berokband
ditambah dgn kemalasan yang membara dijiwa
hari nie aq wat2 rajin taip jugak...
huhuhuhuuu


kali nie aq nak bercerita pasal mat blogger pulak
lepas dipikir-pikir aq dah pilih sorang sahabat untk diceritai
kat bawah nie aq letak header bloh Mat Blogger nie
sekali tengok pasti korang dah tau kan sapa dia....






dah kenai???
ok si empunya header nie diberi nama

(klik sini klu nak kenal2)


ni pula orangnya...
kompom korang kenal punyaaa..
aq rompak pic nie dalam profil pic mukabuku dia
lalalalalalalaaaa





ermmmm...
apa yang aq tau pasal adam nie???
sebenarnya xbnyak


aq kenal dia pon semasa aq berkampong di PoliMAS
3 tahun belajar dalam kursus yang sama
tapi bilik kuliah laen2...
kami kenal sebab dok dalam satu jabatan...
so selalu jumpa laa...





sepanjang perkenalan aq dgn adam
apa yang boleh aq katakan
dia nie sorang yang ada ciri2 pemimpin
besuara lantang, kekadang lawak pon ada juga


bagi aq, mudah nak berurusan dgan adam nie...
mudah nak mintak tolong n pendapat
dan juga seorng y berfikiran terbuka





dalam aq dok cari2 pic si adam nie...
terjumpa pulak satu pic nie
hahahhahaaa
pic nie aq snap masa kursus induksi MSK
tahun 2009 klu xsilap aq...
baru lepas buat master plan utk unit makanan...


jngn marah adam nooo...
huhuhuhuuu





jumpa juga satu pic nie
time pegi senam robik dkat area alor setar
utk program Belia 1 Malaysia





tu la serba sikit yg boleh aq cerita pasal Mat Blogger kali nie
klu nak tengok cerita bulan2 lepas klik kat bawah nie eh...



tak lupa juga
kepada yang rajin2 nak bagi duit raya kat aq
boleh klik kat bawah nie


ok... stakat nie dulu tok kali nie...
wassalam
adiosss... amiosss...

9 comments:

  1. muke adam yg angkat 2 belah tgn 2 . haha . comey ! lalala ~

    ReplyDelete
  2. hahahahhaaa... comel kan.. adam tau siap la aq nanti... huhuhuhuuu... pasanggg

    ReplyDelete
  3. bro..... trbaek entry...
    pasni aku punye turn lak taw.. hahahaha

    ReplyDelete
  4. terharunya cipun buat entry untuk aku, hikhikhik
    wahhh bagus gak hang upload gamabr tu, sebab aku x ada lagi, bley aku ambik, hek hek

    thanx cipun, thanx banyak2 cipun, aku sangat menghargainya :)

    ReplyDelete
  5. sakinah - next time wey... banyak lagi masa nie...

    adam - hahahaaa... puas pikiq nie nak wat cita pendek sal ang...hhahahaa

    ReplyDelete
  6. haiyak ! .... ieda amat GEMOK ! hihihihihihihi~

    ReplyDelete
  7. Syafiqah Wajihah - No Kumen... hahahaahahaahaaaaa

    ReplyDelete
  8. hahaha pe lak no komen .. komen laaaaa

    ReplyDelete
  9. nak sngat komen.. satg bila komen termengata pulak... kang dah kureng pahala puasa.... hahahhahahhaaaa... boleh cam tu

    ReplyDelete

Dah baca entry saya...
ada sebarang kemushkilan???
suratkan segala yang tersirat dihati anda disini...
~Terima Kasih~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Perjalanan Blogku Yang Usang

Daisypath Happy Birthday tickers